Kanotsällskapet Ägir

för kajakpaddlare i Uppsalaregionen

Klubbinfo

Bli medlem

Skicka ett e-brev till kontakt@ksagir.se och berätta att du vill bli medlem. Förutom en årlig medlemsavgift betalar du årliga avgifter beroende på hur du vill utforma ditt medlemskap. Läs mer om detta under avgifter och betalningsvillkor.

Kontakta föreningen

För bästa kontakt med oss använd vår e-post kontakt@ksagir.se eller kontakta oss på Facebook.

Klubbhuset är bemannat enbart när någon kanotist befinner sig där. Telefonen besvaras därför endast om någon är i klubbhuset. Den är framför allt en säkerhetsåtgärd om inte mobiltäckningen är tillräckligt bra.

Delta i föreningens aktiviteter

Föreningens medlemmar har tillgång till en privat Facebook-grupp KS Ägir och chattar i Messenger och andra appar. Där får du aktuell information om alla aktiviteter. Kontakta aktivitetsansvarig för att komma med i rätt chatt. Se respektive aktivitet i huvudmenyn för mer information.

Betala avgifter

Det går att betala avgifter och liknande till föreningen via bankgiro eller Swish. Viktigt att du lägger till ett meddelande om vad betalningen avser i detalj, samt namn. Se även Avgifter och betalningsvillkor.

Klubbinformation

Bildad